Automatizētās lietvedības sistēma (ALS) ir pilntiesīga Elektronisko dokumentu vadības sistēma dokumentu uzskaites, izpildes kontroles un e-aprites nodrošināšanai, integrētu e-parakstu (ID karte, eMobile) un e-adresi. Risinājums veiksmīgi lietots, optimizējot tā funkcionalitāti un pielāgojot klienta vajadzībām daudzās valsts pārvaldes institūcijās vairāk kā 10 gadu garumā. Katram no klientiem ir ieviests risinājums, kas darbojas pēc kopējiem dokumentu vadības principiem, bet pielāgots tieši konkrētā pasūtītāja vajadzībām. Balstoties uz savu pieredzi šajā nozarē, varam piedāvāt risinājumus arī citiem interesentiem.
Piedāvājam jaunākās Automatizētās lietvedības sistēmas versijas aprakstu un programmas DEMO variantu. Programma uzreiz ir gatava iedarbināšanai no lietotāja darbstacijas ar piekļuvi "mākonī" novietotai datu bāze (Microsoft Azure SQL).
Aktualitātes
Noliktavas materiālu pieprasījumu saskaņošana e-aprites vidē
2012.gada oktobrī SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" ieviests risinājums noliktavas materiālu pieprasījumu saskaņošanai
un nodošanai izpildei e-aprites vidē.
Šis e-aprites scenārijs ietver projektu sagatavošanu un saskaņošanu iecirknī,
reģistrēšanu noliktavas vadības daļā un nodošanu izpildei konkrētam
noliktavas darbiniekam ar turpmāko izpildes kontroli.
Tā kā iecirkņi atrodas dažādās Rīgas vietās,
ieviestais risinājums būtiski paātrina jau saskaņota pieprasījumu nogādi līdz noliktavai un tā izpildes kontroli.
Papildus tam noliktavas vadība var sekot pieprasījumu aprites kopējai statistikai: cik pieprasījumu,
no kura iecirkņa, noliktavas darbinieku noslodze, izpildes disciplīna un tml.
Lasīt vairāk...
|
|
Finanšu ministrijā pilnveidots kontroles mehānisms
2012.gada oktobrī Finanšu ministrijā ieviests ALS papildus risinājums,
kas būtiski uzlabo dokumentu izpildes kontroles disciplīnu.
Tagad katrs darbinieks regulāri pa e-pastu tiek informēts par tuvākajiem izpildāmiem uzdevumiem,
kā arī tiek apkopota kavēto uzdevumu izpildes gaita izskatīšanai vadības sēdē.
Procesa apraksts:
(1) pirmdienās automātiski tiek izsūtīts e-pasts darbiniekiem par nedēļas uzdevumiem,
(2) trešdienās apkopo kavēto uzdevumu izpildes gaitu un plānoto izpildes termiņu,
(3) piekdienās kavēto uzdevumu izpilde tiek courskatīta iestādes vadības sēdē.
Tā kā interaktīvo pārskatu par uzdevumiem var atvērt tieši no e-pasta,
tajā ir tikai aktuālie dati un darbinieks tajā var veikt izmaiņas, piemēram,
ierakstot uzdevuma izpildes gaitu.
Turpināt... |
|
Kavēto uzdevumu izpildes gaita
2012.gada oktobrī pilnveidots un kārtējam pasūtītājam (Finanšu ministrijai) ieviests risinājums par kavēto uzdevumu izpildes gaitas apkopošanu
un izskatīšanu iestādes vadības sēdē. Šī procesa ietvaros nedēļas sākumā visiem izpildītājiem un viņu struktūrvienību vadītājiem automātiski pa e-pastu tiek
izsūtīti interaktīvie pārskati par nedēļas laikā izpildāmiem uzdevumiem. Nedēļas nogalē tiek izsūtīti interaktīvie pārskati par kavētajiem uzdevumiem
ar iespēju izpildītājam aizpildīt katra uzdevuma izpildes gaitu. Iespēja tieši no e-pasta atvērt pārskatu,
vienmēr redzēt tikai aktuālos datus un pat atvērt dokumenta reģistrācijas kartīti ar visiem pielikumiem un rezolūcijām,
nodrošina realizētā procesa piemērotību gan Kancelejas darbiniekiem (lietvežiem), gan izpildītājiem.
Lasīt vairāk...
|
|
DIV integrācijas vide
Automatizētās lietvedības sistēmai (ALS) ir izstrādāts papildmodulis,
**
kurā tiek nodrošināta dokumentu reģistru uzturēšana, saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrēšana,
tos nosūtot adresātiem pa pastu, e-pastu vai nododot personīgi, integrācija ar Dokumentu integrācijas vidi (DIV) nodrošina abpusēju un
drošu savstarpēju dokumentu apmaiņu ALS ietvaros.
Esošo ALS programmu iespējams papildināt, pievienojot jaunu moduli ar mapēm, kurās apkopota visa ar DIV saistītā funkcionalitāte un
katru mapi raksturojošie kontrolskaitļi, un kas nodrošina DIV dokumentu apmaiņas procesa pilnīgu uzraudzību un darbības auditāciju.
Paredzēts, ka tuvākajā laikā (2013.gada sākumā) ši moduļa ietvaros varēs saņemt sūtījumus arī no portāla www.latvija.lv un nosūtīt atbildes.
Lasīt vairāk...
|
|