Automatizētās lietvedības sistēma

Piedāvājam jaunākās Automatizētās lietvedības sistēmas versijas aprakstu un DEMO variantu.

Programmas sākumlapa un mapes

Programmā visi reģistrētie dokumenti ir izvietoti mapēs (reģistros vai kartotēkās). Katram lietotājam var norādīt viņam pieejamās mapes un tiesības katrā mapē - skatīt, pievienot, rediģēt, dzēst. Programmas sākumlapā uzskaitītas visas lietotājam pieejamās mapes.

Pieejamās mapes

Lietvedības programmas pamatiespējas:

  • dokumentu reģistrēšana kartotēkās, piešķirot reģistrācijas kārtas numuru gada ietvaros;
  • daudzveidīgas dokumentu meklēšanas un atlases iespējas kartotēkas ietvaros;
  • atlasīto datu izvadīšana uz ekrāna, papīra vai failā;
  • ievadlauku aizpildīšana no klasifikatoriem;
  • pielikumu (failu) pievienošana dokumenta reģistrācijas kartītei;
  • dokumentu saraksta eksports uz MS Excel lietojumprogrammu;
  • piekļūšana dokumentiem atbilstoši lietotāja piekļuves tiesībām;
  • plašs administrēšanas funkciju klāsts: jaunu lietotāju reģistrēšana, klasifikatoru uzturēšanas, datu apkope un c.;
  • daudzlietotāju režīms, nodrošinot vienlaicīgu daudzu lietotāju darbu sistēmā.
Saņemto dokumentu saraksts

Mapē "Saņemtā korespondence" redzams iestādes saņemto dokumentu reģistrs.

Saņemtās korespondences mape

Atverot mapi, tajā sākotnēji redzami tikai jaunākie 100 dokumenti. Ja nepieciešams atrast kādu konkrētu dokumentu, jāveic dokumentu atlase. Atrodoties mapē ir pieejama šāda funkcionalitāte:

  • jauna dokumenta reģistrēšana (izvēle Dati*Jauns, ātrais taustiņš <F6> vai atbilstošā ikona sistēmas rīku joslā);
  • izvēlētā dokumenta kartītes atvēršana;
  • dokumentu atlase tieši mapē pēc pamatrādītājiem (reģistrācijas numuru un c.);
  • dokumntu atlase, lietojot atlases pieprasījumus vai formējot atlases uzdevumu;
  • dokumenta kartītes un dažādu sarakstu izdruka.
Saņemtā dokumenta reģistrācijas kartīte
Saņemtā dokumenta reģistrācijas kartīte

Saņemtā dokumenta reģistrācijas kartītē:

  • automātiski tiek aizpildīti reģistrācijas dati (datums un numurs);
  • korespondenta izvēle no organizāciju saraksta;
  • rezolūcijas autora, izpildītāja izvēle no darbinieku saraksta;
  • viena vai vairāku pielikumu (failu) pievienošana;
  • atkārtotas (dubultas) reģistrēšanas kontrole.
Piedāvājums

Lietvedības programmas cena EUR600+PVN un tajā ietilpst nodevumi (Lietotāja rokasgrāmata, Administrēšanas un Instalācijas instrukcija) kā arī 12 mēnešu bezmaksas autoruzraudzība. Lietotāju skaits nav ierobežots.

Piezīme. Lietojot Microsoft SQL Server datu bāzi, programmas sākumcena ir EUR1200+PVN un tā ietver autoruzraudzību, kā arī lietošanas licenci 20 lietotājiem.

Demonstrācijas variants

Pamēģiniet Lietvedības programmas DEMO variantu.
Programmas darbināšanai nepieciešama Microsoft WINDOWS XP/Vista/Win7/Win8 operētājsistēma, dators ar PENTIUM vai augstākas klases procesoru, 512 Mb vai vairāk operatīvās atmiņas (RAM) un SVGA monitors ar 1024x768 punktu vai augstāku izšķirtspēju. Sistēmas instalācija aizņem 15 Mb uz cietā diska. Sistēmā uzkrāto datu apjoms ir ierobežots tikai ar sistēmai pieejamo disku iekārtu ietilpību.

Jaunāko Lietvedības programmas versiju šobrīd lieto:

  • Finanšu ministrija
  • Ekonomikas ministrija
  • Vides aizsardzibas un reģionālās attīstības ministrija
  • Privatizācijas aģentūra
  • Uzturlīdzekļu garantiju fonds
  • Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
  • un c.