
Risinājumi
ALS iespējas:
- dokumentu reģistrēšana dažāda veida mapēs (reģistros);
- daudzveidīgas dokumentu meklēšanas un atlases iespējas un datu eksports;
- ievadlauku aizpildīšana no klasifikatoriem;
- dažāda formāta pielikumu (failu) pievienošana dokumenta reģistrācijas kartītē;
- piekļuve dokumentiem atbilstoši lietotājam piešķirtajām tiesībām;
- plašs administrēšanas funkciju klāsts: jaunu lietotāju reģistrēšana, klasifikatoru uzturēšana u.c.;
- mapēs (reģistros) esošo dokumentu atlase, sagatavošana un nodošana arhīvā;
- daudzlietotāju režīms, nodrošinot vienlaicīgu daudzu lietotāju darbu ALS.


Dokumentu reģistri
ALS funkcionalitāti iespējams pielāgot katras organizācijas individuālajām vajadzībām. Papildus pamata mapēm (reģistriem), iespējama dažāda veida papildus mapju izstrāde - "Saņemtie rēķini", "Iekšējie normatīvie akti", "Rīkojumi personāla jautājumos", "Komandējumi", "Līgumi" u.c.

E-aprites vide
E-aprites vidē pieejami darbinieka dokumenti: kādi dokumenti un ar kādu statusu ir saņemti, kādi ir pieņemti izpildei, kādi projekti tiek saskaņoti un tml. Darbinieks šajā mapē var apskatīties katram kontrolskaitlim atbilstošo dokumentu sarakstu, piemēram, apskatīties izpildei pieņemto dokumentu sarakstu.
Dokumentu e-aprites scenāriji
Saņemtās korespondences e-aprites process:
- darbinieks piereģistrē saņemto dokumentu atbilstošā mapē (reģistrā);
- dokumentu e-apritē nodod vadītājam rezolūcijai;
- vadītājs ar rezolūciju nodod dokumentu tālāk e-apritē izpildei;
- darbinieks pieņem vai nodod dokumentu izpildei.
Nosūtāmās korespondences dokumentu elektroniskās sagatavošanas, vizēšanas un e-parakstīšanas process:
- lietotājs aizpilda nosūtāmā dokumenta reģistrācijas kartītes datus;
- nosūtāmā dokumenta reģistrācijas kartītes pielikumā pievieno veidni (organizācijas veidlapa), kurā ir rezervēti reģistrācijas datuma un numura ievadlauki, kā arī pielikumus;
- E-aprites kartē norāda projekta virzību vizēšanai un parakstīšanai;
- E-parakstīšanas (E-paraksts ID karte/eParaksts Mobile) laikā nosūtāmais dokuments tiek reģistrēts, reģistrācijas datums un numurs ievietots dokumentā;
- pēc dokumenta parakstīšanas un reģistrēšanas tas automātiski tiek virzīts lietvežiem nosūtīšanai adresātam vai e-adresē un saistīto dokumentu izpildes kontroles izbeigšanai.

Dokumentu elektroniskā arhivēšana
Arhīva protokola ietvaros tiek veikta dokumentu saraksta formēšana par norādīto mapi (reģistru), laika periodu un nomenklatūru ar iespēju eksportēt šo sarakstu ar visiem pielikumiem atbilstoši arhīva apstiprinātajai datu struktūrai XML formātā uz norādīto datu nesēju, lai dokumentus un datus kopā ar uzziņu sistēmu nodotu pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā.

ALS uzturēšanas līguma ietvaros nodrošinām:
- ALS un tās datu bāzes ekspluatācijas apstākļu novērtējumu;
- Pasūtītāja konstatēto ALS darbības traucējumu un/vai problēmu diagnosticēšanu un analīzi;
- Pasūtītāja konstatēto programmatūras traucējumu un defektu novēršanu;
- Programmatūras atjauninājumu piegādi, instalēšanu un/vai uzstādīšanu pēc kļūdu labojuma;
- ALS darbību ar tās funkcionēšanai obligāti nepieciešamā programmnodrošinājuma esošajām versijām (E-adreses saskarne, E-paraksts ID vai karte un/vai eParaksts Mobile);
- Konsultācijas un lietotāju atbalstu pa tālruni vai e-pastu par ALS darbību, lietošanu, administrēšanu vai pilnveidošanas iespējām. Konsultācijas un atbalsts tiek nodrošināts darba dienās no plkst. 8:30 līdz 17:00;
- ALS uzturēšanas ietvaros bez maksas veicam piegādātās programmatūras labojumus un datu bojājumu novēršanu, kas radušies Izpildītāja rīcības rezultātā, un kas apgrūtina programmatūras izmantošanu atbilstoši funkcionalitātei, kāda tā bijusi, uzsākot ALS uzturēšanas pakalpojuma sniegšanu;
- Problēmu pieteikumi (problēmas pieteikuma atrisināšanas termiņu sāk skaitīt no brīža, kad Pasūtītājs ir sniedzis visu nepieciešamo precizējošo informāciju par konkrēto problēmas pieteikumu un ir veikta saskaņošana) pēc informācijas saņemšanas un to savstarpējās saskaņošanas tiek klasificēti šādi: avārijas situācija, kļūda, kas apgrūtina lietotāju darbu, nebūtiska kļūda, neprecizitāte ALS un izmaiņu pieprasījumu apkopošana.
ALS uzturēšanas izmaksas ir atkarīgas no sistēmas lietotāju skaita.
ALS pakalpojumu iegādes iespējas EIS sistēmā:
SIA Datorika automatizētās lietvedības sistēmas (ALS) pakalpojumi (pasūtītāju rīcībā esošās programmatūras konfigurēšanas un ieviešanas darbi, lietotāju apmācība, izmaiņu pieprasījumu realizācija, uzturēšana kā arī problēmu risināšana un konsultācijas) VV pozīcijas numurs: CI126P.1.28.1